رویدادها آرشیو خبر ها
تساوی و برگشت فوری به خانه

تساوی و برگشت فوری به خانه

بازی با اسپانیول آخرین دیدار دوستانه ی تیم یوونتوس در بازی های پیش فصل بود و بانوی پیر از فردا خود را برای دیدار مقابل فیورنتینا در هفته ی اول سری آ آماده خواهد کرد. البته یووه در یک بازی خانوادگی به مصاف تیم امیدهای خود خواهد رفت که هر ساله قبل از اولین دیدرا سری آ برگزار خواهد شد.

 

یوونتوس در این بازی دقایق پر نوسانی را پشت سر گذاشت و در نهایت به تساوی 2‐2 دست پیدا کرد تا الگری بتواند نقاط قوت و ضعف تیم خود را بهتر از هر زمان دیگری بررسی کند.

 

نمایش یوونتوس در نیمه ی اول چنگی به دل نزد و با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان، توانایی ایجاد موقعیت گل را نداشتند و تیم حریف بر روی یک ضد حمله موفق به باز کردن دروازه ی یووه شد. اشتباه خط دفاعی در به ثمر رساندن این گل نقش پر رنگی داشت.

 

در ابتدای نیمه ی دوم ماریو مانژوکیچ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا یخ بازی شکسته شود و بازی جان تازه ای بگیرد. مانژو با ضربه ای دقیق در حالتی تحت فشار این گل را به ثمر رساند.

 

اسپانیول که از انگیزه ی بسیار بالایی در این بازی برخوردار بود، در دقیقه ی 84 و باز هم بر روی اشتباه خط دفاعی موفق شد دروازه ی یوونتوس را باز کند تا یووه در آستانه ی شکست قرار گیرد.

 

پائولو دیبالا ستاره ی آرژانتینی تیم یوونتوس در دقیقه ی 90 بازی موفق شد به زیبایی دروازه ی حریف را باز کند تا مسابقه به تساوی کشیده شود.

 

گفتنی است، این بازی در شهر مودنا برگزار شد و بازیکنان یووه به دستور الگری همین امشب به تورینو برخواهند گشت تا از فردا دور جدید تمرینات خود را آغاز کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: